Thursday, April 2, 2009

Cara PESANAN

Egyptian Potion atau lebih di kenali sebagai One Drop Perfume merupakan pati minyak wangi yang diinspirasikan daripada jenama wangian jenama terkenal seperti Calvin Klien, Giorgio Armani, Estee Lauder, Ralph Lauren, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, dan pelbagai lagi.

One Drop Potion menawarkan pewangi-pewangi yang bermutu tinggi yang diinspirasikan daripada jenama antarabangsa yang terkenal, setiap pek mengandungi 8 botol wangian (2.75ml X 8 ) .

KEISTIMEWAAN
-100% Tanpa Alkohol, sangat sesuai bagi muslim dan boleh dibawa sembahyang. HALAL!!
-5 kali lebih kuat dan tahan lama sehingga 24 jam
-Lebih menjimatkan wang anda dengan hanya RM40 hingga RM45 sahaja.
-Di inspirasikan daripada 40 pereka-pereka jenama pewangi antarabangsa yang terkenal!!
-Mudah dibawa ke mana-mana sahaja
-Penggunaan sehingga mega_shok.gif80 kali setiap botol
-Pembungkusan yang menarik dan sesuai dijadikan hadiah atau cenderahati bagi insan tersayang.

FAKTA MENARIK
-50% - 90% kos wangian komersial antarabangsa adalah pemasaran dan bukan bahan mentah. Ini disebabkan oleh kos pengiklanan dan promosi yang meluas.
-Wangian merupakan benda semulajadi, jadi ianya tidak dipatenkan oleh undang-undang antarabangsa.
-Lambakan pewangi dipasaran mempunyai bahan dan wangian yang agak sama, jadi pengguna terpaksa membuat pilihan disamping kos sebotol pewangi yang mahal.
-Jadi disebabkan fakta diatas, wangian kami amatlah murah dan berpatutan dimana ianya tidak dipatenkan dan tidak melibatkan kos pemasaran dan promosi yang mahal. Ianya juga bukan tiruan kerana ianya diformulasi daripada bauan asal jenama antarabangsa

Anda berminat silalah hubungi sy di talian,019-6973808/0129447669....(jes)

Harga set yang terbaru bagi minyak wangi ini ialah RM 40 (set biasa) & RM45 (set selebriti) dengan kos penghantaran RM 5 bagi Semenanjung Malaysia. Manakala RM45 (set biasa) & RM50 (set selebriti) dengan kos penghantaran RM 7 bagi Sabah & Sarawak. Jika anda tinggal berdekatan Ampang,sy sendiri akn mhantarnya tanpa bayaran tambahan :)..Sekiranya perbandingan dibuat dengan jenama yang sama di pasaran, harga yang ditawarkan amat rendah dan memberi keharuman sepanjang hari.untuk tujuan penghantaran sila bank in mengikut jumlah ke maybank:164548083903 ats nama noorhidayu mohd nasaruddin.selepas bank in sila sms kan nama,tarikh,masa,bank,dan num slip resit,alamat anda dan jenis perfume yg ingin didapatkan.


No comments:

Post a Comment